Προσθήκη προϊόντων
στο eshop
→ ACM DIGITAL
Προσθήκη προϊόντων στο eshop σε WooCommerce (WordPress) με επεξεργασία των εικόνων, χαρακτηριστικά με προδιαγραφές SEO και όλες τις παραλλαγές-ιδιότητες.

Αριθμός προϊόντων:
Πλατφόρμα:
Επεξεργασία εικόνων:
Παραλλαγές προϊόντων:
Ειδικά χαρακτηριστικά:
Περιγραφή με SEO:
Up-sell & Cross-sell:
Δημιουργία xml/csv αρχείου:
100 προϊόντα
WooCommerce (WordPress)
-
-
-
-
300 προϊόντα
WooCommerce (WordPress)
-
-
500 προϊόντα
WooCommerce (WordPress)
1000 προϊόντα
WooCommerce (WordPress)
Για να γίνει η προσθήκη των προϊόντων θα πρέπει να υπάρχουν τα παρακάτω χαρακτηριστικά είτε συγκεντρωμένα, είτε σε αρχείο xml/csv.
απαραίτητα: τίτλος, περιγραφή, κωδικός, τιμή (κανονική τιμή ή και τιμή σε προσφορά), κατηγορία, ιδιότητες (χρώμα, μέγεθος, μήκος κ.α.), φωτογραφίες (αρχείο ή λινκ)
προαιρετικά: ετικέτες (tags),αριθμός αποθέματος, ειδικά χαρακτηριστικά (βάρος, διαστάσεις), ενισχυτική πώληση(upsell) λίστα προϊόντων, παράλληλη πώληση (cross-sell) – λίστα προϊόντων, βίντεο προϊόντος (λινκ)
Το up-sell (ενίσχυση πωλήσεων ) είναι προϊόντα ίδιου η παρόμοιου τύπου με ακριβότερη τιμή από το επιλεγμένο προϊόν. Για παράδειγμα ο πελάτης έχει επιλέξει ένα κινητό με 128GB χωρητικότητα, εσείς μπορείτε να του προτείνετε 256GB χωρητικότητα, 512GB κτλπ. Είναι μια τεχνική πώλησης που παρακινεί τους πελάτες να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα από αυτά που σκόπευαν αρχικά. Συνήθως χρησιμοποιούνται φράσεις όπως “Σχετικά προϊόντα”, “Εναλλακτικά δες”, “Άλλοι πελάτες αγοράσαν”.
Το cross-sell (παράλληλη πώληση) είναι προϊόντα που συμπληρώνουν το επιλεγμένο προϊόν. Δηλαδή ο πελάτης έχει επιλέξει για αγορά ένα φόρεμα, με το cross-sell του προτείνεται να αγοράσει επίσης μια ζώνη, μια τσάντα κτλπ. Συνήθως χρησιμοποιούνται φράσεις όπως “Συνδύασέ το με…”, “Μαζί με αυτό, οι περισσότεροι αγοράζουν…”.