Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Προσθήκη προϊόντων
στο eshop

→ ACM DIGITAL

Προσθήκη προϊόντων στο eshop σε WooCommerce (WordPress) με επεξεργασία των εικόνων, χαρακτηριστικά με προδιαγραφές SEO και όλες τις παραλλαγές-ιδιότητες.
προσθήκη προϊόντων στο eshop

Προσθήκη
προϊόντων στο eshop σας

Η προσθήκη νέων προϊόντων στο eshop είναι μια σημαντική διαδικασία για να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα έσοδα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Προσθήκη προϊόντων

Προσθήκη νέων προϊόντων στο eshop στις ανάλογες κατηγορίες είτε από αρχεία σε φακέλους, είτε από αρχείο xml/csv αν υπάρχει.

Επεξεργασία χαρακτηριστικών

Επεξεργασία της περιγραφής του προϊόντος με προσθήκη bullet, κείμενο με προδιαγραφές SEO και διαχωρισμό μικρής – μεγάλης περιγραφής.

Βελτίωση εικόνων

Βελτίωση και επεξεργασία στις εικόνες για τα προϊόντα με κατάλληλο μέγεθος και διάσταση, μαζί με συμπίεση για γρήγορη φόρτωση του eshop σας.

Ενίσχυση προϊόντων

Για αύξηση πωλήσεων στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, αναλαμβάνουμε την δημιουργία up-sell (ενισχυτική πώληση) και cross-sell (παράλληλη πώληση) με τα προϊόντα που θέλετε.

Υπηρεσίες στην προσθήκη προϊόντων

Στην ACM Digital αναλαμβάνουμε την προσθήκη προϊόντων στο WooCommerce eshop σας, σωστά, γρήγορα & σε προσιτό κόστος.

Προσθήκη νέων προϊόντων

Προσθήκη νέων προϊόντων στο WooCommerce και τοποθέτηση τους στην ανάλογη κατηγορία, είτε χειροκίνητα είτε από αρχείο xml/csv αν είναι διαθέσιμο.

Παραλλαγές προϊόντων

Προσθήκη όλων των ιδιοτήτων και παραλλαγών στα νέα προϊόντα όπως χρώμα, μέγεθος, μήκος, brand κ.α. για εύκολη εύρεση των προϊόντων στα φίλτρα.

Επεξεργασία εικόνων

Επεξεργασία των εικόνων στα προϊόντα με σωστή διάσταση και αναλογία για το eshop, συμπίεση εικόνων για γρήγορη φόρτωση και αφαίρεση φόντου προϊόντος αν χρειαστεί.

Χαρακτηριστικά προϊόντων

Προσθήκη των χαρακτηριστικών του προϊόντος με κείμενο, εικόνες, λεπτομέρειες προϊόντος και διαχωρισμό μικρής και μεγάλης περιγραφής με προδιαγραφές SEO.

Ειδικά χαρακτηριστικά

Προσθήκη ετικετών (tags), αριθμό αποθέματος προϊόντος για διαχείριση του στοκ σας και προσθήκη ειδικών χαρακτηριστικών όπως βάρος, διαστάσεις προϊόντος.

Up-sell & Cross-sell

Για ενίσχυση των προϊόντων και αύξηση των πωλήσεων στο eshop, αναλαμβάνουμε την δημιουργία up-sell και cross-sell με τα προϊόντα που θέλετε.

Πακέτα για προσθήκη
προϊόντων στο eshop

Έχουμε κατηγοριοποιήσει τα πακέτα για προσθήκη προϊόντων στο eshop ανάλογα με τα πόσα προϊόντα θέλετε να προστεθούν στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Basic

249 € + φπα

Advanced

599 € + φπα

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ

Professional

899 € + φπα

Premium

1499 € + φπα

Αριθμός προϊόντων:

100 προϊόντα

300 προϊόντα

500 προϊόντα

1000 προϊόντα

Πλατφόρμα:

WooCommerce (WordPress)

WooCommerce (WordPress)

WooCommerce (WordPress)

WooCommerce (WordPress)

Επεξεργασία εικόνων:

-

Παραλλαγές προϊόντων:

Ειδικά χαρακτηριστικά:

Περιγραφή με SEO:

-

Up-sell & Cross-sell:

-

-

Δημιουργία xml/csv αρχείου:

-

-

Basic

Αριθμός προϊόντων:

100 προϊόντα

Πλατφόρμα:

WooCommerce (WordPress)

Επεξεργασία εικόνων:

-

Παραλλαγές προϊόντων:

Ειδικά χαρακτηριστικά:

Περιγραφή με SEO:

-

Up-sell & Cross-sell:

-

Δημιουργία xml/csv αρχείου:

-

Χρέωση:

249 € + φπα

Advanced

Αριθμός προϊόντων:

300 προϊόντα

Πλατφόρμα:

WooCommerce (WordPress)

Επεξεργασία εικόνων:

Παραλλαγές προϊόντων:

Ειδικά χαρακτηριστικά:

Περιγραφή με SEO:

Up-sell & Cross-sell:

-

Δημιουργία xml/csv αρχείου:

-

Χρέωση:

599 € + φπα

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ

Professional

Αριθμός προϊόντων:

500 προϊόντα

Πλατφόρμα:

WooCommerce (WordPress)

Επεξεργασία εικόνων:

Παραλλαγές προϊόντων:

Ειδικά χαρακτηριστικά:

Περιγραφή με SEO:

Up-sell & Cross-sell:

Δημιουργία xml/csv αρχείου:

Χρέωση:

899 € + φπα

Premium

Αριθμός προϊόντων:

1000 προϊόντα

Πλατφόρμα:

WooCommerce (WordPress)

Επεξεργασία εικόνων:

Παραλλαγές προϊόντων:

Ειδικά χαρακτηριστικά:

Περιγραφή με SEO:

Up-sell & Cross-sell:

Δημιουργία xml/csv αρχείου:

Χρέωση:

1499 € + φπα

Αυξήστε τις πωλήσεις με γρήγορη & σωστή προσθήκη προϊόντων στο eshop σας

Συχνές Ερωτήσεις

Για να γίνει η προσθήκη των προϊόντων θα πρέπει να υπάρχουν τα παρακάτω χαρακτηριστικά είτε συγκεντρωμένα, είτε σε αρχείο xml/csv.

απαραίτητα: τίτλος, περιγραφή, κωδικός, τιμή (κανονική τιμή ή και τιμή σε προσφορά), κατηγορία, ιδιότητες (χρώμα, μέγεθος, μήκος κ.α.), φωτογραφίες (αρχείο ή λινκ)

προαιρετικά: ετικέτες (tags),αριθμός αποθέματος, ειδικά χαρακτηριστικά (βάρος, διαστάσεις), ενισχυτική πώληση(upsell) λίστα προϊόντων, παράλληλη πώληση (cross-sell) – λίστα προϊόντων, βίντεο προϊόντος (λινκ)

Κάθε προϊόν χρειάζεται και ένα μικρό κείμενο επεξήγησης για το τι είναι, ποια χαρακτηριστικά έχει και πολλά άλλα. Φροντίζουμε να κάνουμε σωστή επεξεργασία των χαρακτηριστικών του προϊόντος που μας έχετε στείλει, με προδιαγραφές SEO, δηλαδή διαχωρισμό σε μικρή – μεγάλη περιγραφή, δημιουργία bullet, bold σε λέξεις κλειδιά κ.α.
Ναι, όλες οι εικόνες πριν ανέβουν στο eshop θα υποστούν επεξεργασία για να έχουν ίδια αναλογία και μέγεθος για καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα, μαζί με συμπίεση της εικόνας για γρήγορη φόρτωση του eshop.

Το up-sell (ενίσχυση πωλήσεων ) είναι προϊόντα ίδιου η παρόμοιου τύπου με ακριβότερη τιμή από το επιλεγμένο προϊόν. Για παράδειγμα ο πελάτης έχει επιλέξει ένα κινητό με 128GB χωρητικότητα, εσείς μπορείτε να του προτείνετε 256GB χωρητικότητα, 512GB κτλπ. Είναι μια τεχνική πώλησης που παρακινεί τους πελάτες να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα από αυτά που σκόπευαν αρχικά. Συνήθως χρησιμοποιούνται φράσεις όπως “Σχετικά προϊόντα”, “Εναλλακτικά δες”, “Άλλοι πελάτες αγοράσαν”.

Το cross-sell (παράλληλη πώληση) είναι προϊόντα που συμπληρώνουν το επιλεγμένο προϊόν. Δηλαδή ο πελάτης έχει επιλέξει για αγορά ένα φόρεμα, με το cross-sell του προτείνεται να αγοράσει επίσης μια ζώνη, μια τσάντα κτλπ. Συνήθως χρησιμοποιούνται φράσεις όπως “Συνδύασέ το με…”, “Μαζί με αυτό, οι περισσότεροι αγοράζουν…”.