Προσθήκη προϊόντων στο eshop σε WooCommerce (WordPress) με επεξεργασία των εικόνων, χαρακτηριστικά με προδιαγραφές SEO και όλες τις παραλλαγές-ιδιότητες.
Προσθήκη προϊόντων
στο WooCommerce eshop σας
Η προσθήκη νέων προϊόντων στο eshop είναι μια σημαντική διαδικασία για να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα έσοδα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Προσθήκη προϊόντων
Χειροκίνητη προσθήκη
Εισαγωγή από αρχείο xml/csv
Προσθήκη νέων προϊόντων στο eshop στις ανάλογες κατηγορίες είτε από αρχεία σε φακέλους, είτε από αρχείο xml/csv αν υπάρχει.
Επεξεργασία χαρακτηριστικών
Κείμενο με προδιαγραφές SEO
Μικρή & μεγάλη περιγραφή
Επεξεργασία της περιγραφής του προϊόντος με προσθήκη bullet, κείμενο με προδιαγραφές SEO και διαχωρισμό μικρής – μεγάλης περιγραφής.
Βελτίωση εικόνων
Σωστή διάσταση & μέγεθος
Συμπίεση εικόνας
Βελτίωση και επεξεργασία στις εικόνες για τα προϊόντα με κατάλληλο μέγεθος και διάσταση, μαζί με συμπίεση για γρήγορη φόρτωση του eshop σας.
Ενίσχυση προϊόντων
Up-sell
Cross-sell
Για αύξηση πωλήσεων στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, αναλαμβάνουμε την δημιουργία up-sell (ενισχυτική πώληση) και cross-sell (παράλληλη πώληση).
Υπηρεσίες στην προσθήκη προϊόντων
Στην ACM Digital αναλαμβάνουμε την προσθήκη προϊόντων στο WooCommerce eshop σας, σωστά, γρήγορα & σε προσιτό κόστος.
Πακέτα για προσθήκη
προϊόντων στο eshop
Έχουμε κατηγοριοποιήσει τα πακέτα για προσθήκη προϊόντων στο eshop ανάλογα με τα πόσα προϊόντα θέλετε να προστεθούν στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα WooCommerce.
Συχνές Ερωτήσεις
Για να γίνει η προσθήκη των προϊόντων θα πρέπει να υπάρχουν τα παρακάτω χαρακτηριστικά είτε συγκεντρωμένα, είτε σε αρχείο xml/csv.
απαραίτητα: τίτλος, περιγραφή, κωδικός, τιμή (κανονική τιμή ή και τιμή σε προσφορά), κατηγορία, ιδιότητες (χρώμα, μέγεθος, μήκος κ.α.), φωτογραφίες (αρχείο ή λινκ)
προαιρετικά: ετικέτες (tags),αριθμός αποθέματος, ειδικά χαρακτηριστικά (βάρος, διαστάσεις), ενισχυτική πώληση(upsell) λίστα προϊόντων, παράλληλη πώληση (cross-sell) – λίστα προϊόντων, βίντεο προϊόντος (λινκ)
Κάθε προϊόν χρειάζεται και ένα μικρό κείμενο επεξήγησης για το τι είναι, ποια χαρακτηριστικά έχει και πολλά άλλα. Φροντίζουμε να κάνουμε σωστή επεξεργασία των χαρακτηριστικών του προϊόντος που μας έχετε στείλει, με προδιαγραφές SEO, δηλαδή διαχωρισμό σε μικρή – μεγάλη περιγραφή, δημιουργία bullet, bold σε λέξεις κλειδιά κ.α.
Ναι, όλες οι εικόνες πριν ανέβουν στο eshop θα υποστούν επεξεργασία για να έχουν ίδια αναλογία και μέγεθος για καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα, μαζί με συμπίεση της εικόνας για γρήγορη φόρτωση του eshop.
Το up-sell (ενίσχυση πωλήσεων ) είναι προϊόντα ίδιου η παρόμοιου τύπου με ακριβότερη τιμή από το επιλεγμένο προϊόν. Για παράδειγμα ο πελάτης έχει επιλέξει ένα κινητό με 128GB χωρητικότητα, εσείς μπορείτε να του προτείνετε 256GB χωρητικότητα, 512GB κτλπ. Είναι μια τεχνική πώλησης που παρακινεί τους πελάτες να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα από αυτά που σκόπευαν αρχικά. Συνήθως χρησιμοποιούνται φράσεις όπως “Σχετικά προϊόντα”, “Εναλλακτικά δες”, “Άλλοι πελάτες αγοράσαν”.
Το cross-sell (παράλληλη πώληση) είναι προϊόντα που συμπληρώνουν το επιλεγμένο προϊόν. Δηλαδή ο πελάτης έχει επιλέξει για αγορά ένα φόρεμα, με το cross-sell του προτείνεται να αγοράσει επίσης μια ζώνη, μια τσάντα κτλπ. Συνήθως χρησιμοποιούνται φράσεις όπως “Συνδύασέ το με…”, “Μαζί με αυτό, οι περισσότεροι αγοράζουν…”.