Προσθήκη προϊόντων
στο eshop

ACM DIGITAL

Προσθήκη προϊόντων στο eshop σε WooCommerce (WordPress) με επεξεργασία των εικόνων, χαρακτηριστικά με προδιαγραφές SEO και όλες τις παραλλαγές-ιδιότητες.

Προσθήκη προϊόντων στο eshop

Προσθήκη προϊόντων
στο WooCommerce eshop σας

Η προσθήκη νέων προϊόντων στο eshop είναι μια σημαντική διαδικασία για να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα έσοδα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Προσθήκη προϊόντων

Χειροκίνητη προσθήκη

Εισαγωγή από αρχείο xml/csv

Προσθήκη νέων προϊόντων στο eshop στις ανάλογες κατηγορίες είτε από αρχεία σε φακέλους, είτε από αρχείο xml/csv αν υπάρχει.

Επεξεργασία χαρακτηριστικών

Κείμενο με προδιαγραφές SEO

Μικρή & μεγάλη περιγραφή

Επεξεργασία της περιγραφής του προϊόντος με προσθήκη bullet, κείμενο με προδιαγραφές SEO και διαχωρισμό μικρής – μεγάλης περιγραφής.

Βελτίωση εικόνων

Σωστή διάσταση & μέγεθος

Συμπίεση εικόνας

Βελτίωση και επεξεργασία στις εικόνες για τα προϊόντα με κατάλληλο μέγεθος και διάσταση, μαζί με συμπίεση για γρήγορη φόρτωση του eshop σας.

Ενίσχυση προϊόντων

Up-sell

Cross-sell

Για αύξηση πωλήσεων στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, αναλαμβάνουμε την δημιουργία up-sell (ενισχυτική πώληση) και cross-sell (παράλληλη πώληση).

Υπηρεσίες στην προσθήκη προϊόντων

Στην ACM Digital αναλαμβάνουμε την προσθήκη προϊόντων στο WooCommerce eshop σας, σωστά, γρήγορα & σε προσιτό κόστος.

Παραλλαγές προϊόντων

Δημιουργία μεταβλητών προϊόντων μαζί με την σύνδεση των παραλλαγών τους, με διαφορετικά στοιχεία για το κάθε προϊόν.

Ειδικά χαρακτηριστικά

Προσθήκη ετικετών (tags), αριθμό αποθέματος προϊόντος για διαχείριση του στοκ σας και προσθήκη ειδικών χαρακτηριστικών όπως βάρος, διαστάσεις προϊόντος.

Προσθήκη ιδιοτήτων

Προσθήκη νέων ιδιοτήτων προϊόντων μαζί με τα στοιχεία τους όπως χρώματα, μέγεθος, μήκος, brand κτλπ.

Δημιουργία κατηγοριών

Δημιουργία νέων κατηγοριών – υποκατηγοριών με προσθήκη και ταξινόμηση των νέων προϊόντων σε αυτές.

Δημιουργία εκπτώσεων

Δημιουργία εκπτώσεων σε όλα τα προϊόντα, σε επιλεγμένα προϊόντα ή σε κατηγορίες που θέλετε.

Πληροφορίες προϊόντων

Προσθήκη των περιγραφών και χαρακτηριστικών, μαζί με προσθήκη πολυμέσων ή εναλλακτικών εικόνων για το gallery.

Πακέτα για προσθήκη
προϊόντων στο eshop

Έχουμε κατηγοριοποιήσει τα πακέτα για προσθήκη προϊόντων στο eshop ανάλογα με τα πόσα προϊόντα θέλετε να προστεθούν στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα WooCommerce.

Basic

249 € + φπα

Advanced

599 € + φπα
ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ

Professional

899 € + φπα

Premium

1499 € + φπα
Αριθμός προϊόντων:
100 προϊόντα
300 προϊόντα
500 προϊόντα
1000 προϊόντα
Επεξεργασία εικόνων:
Παραλλαγές προϊόντων:
Ειδικά χαρακτηριστικά:
Περιγραφή με SEO:
Up-sell & Cross-sell:
Δημιουργία xml/csv αρχείου:

Basic

249 € + φπα

Αριθμός προϊόντων:
100 προϊόντα

Επεξεργασία εικόνων:

Παραλλαγές προϊόντων:

Ειδικά χαρακτηριστικά:

Περιγραφή με SEO:

Up-sell & Cross-sell:

Δημιουργία xml/csv αρχείου:

Advanced

599 € + φπα

Αριθμός προϊόντων:
300 προϊόντα

Επεξεργασία εικόνων:

Παραλλαγές προϊόντων:

Ειδικά χαρακτηριστικά:

Περιγραφή με SEO:

Up-sell & Cross-sell:

Δημιουργία xml/csv αρχείου:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ

Professional

899 € + φπα

Αριθμός προϊόντων:
500 προϊόντα

Επεξεργασία εικόνων:

Παραλλαγές προϊόντων:

Ειδικά χαρακτηριστικά:

Περιγραφή με SEO:

Up-sell & Cross-sell:

Δημιουργία xml/csv αρχείου:

Premium

1499 € + φπα

Αριθμός προϊόντων:
1000 προϊόντα

Επεξεργασία εικόνων:

Παραλλαγές προϊόντων:

Ειδικά χαρακτηριστικά:

Περιγραφή με SEO:

Up-sell & Cross-sell:

Δημιουργία xml/csv αρχείου:

Συχνές Ερωτήσεις

Για να γίνει η προσθήκη των προϊόντων θα πρέπει να υπάρχουν τα παρακάτω χαρακτηριστικά είτε συγκεντρωμένα, είτε σε αρχείο xml/csv.

απαραίτητα: τίτλος, περιγραφή, κωδικός, τιμή (κανονική τιμή ή και τιμή σε προσφορά), κατηγορία, ιδιότητες (χρώμα, μέγεθος, μήκος κ.α.), φωτογραφίες (αρχείο ή λινκ)

προαιρετικά: ετικέτες (tags),αριθμός αποθέματος, ειδικά χαρακτηριστικά (βάρος, διαστάσεις), ενισχυτική πώληση(upsell) λίστα προϊόντων, παράλληλη πώληση (cross-sell) – λίστα προϊόντων, βίντεο προϊόντος (λινκ)

Κάθε προϊόν χρειάζεται και ένα μικρό κείμενο επεξήγησης για το τι είναι, ποια χαρακτηριστικά έχει και πολλά άλλα. Φροντίζουμε να κάνουμε σωστή επεξεργασία των χαρακτηριστικών του προϊόντος που μας έχετε στείλει, με προδιαγραφές SEO, δηλαδή διαχωρισμό σε μικρή – μεγάλη περιγραφή, δημιουργία bullet, bold σε λέξεις κλειδιά κ.α.

Ναι, όλες οι εικόνες πριν ανέβουν στο eshop θα υποστούν επεξεργασία για να έχουν ίδια αναλογία και μέγεθος για καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα, μαζί με συμπίεση της εικόνας για γρήγορη φόρτωση του eshop.

Το up-sell (ενίσχυση πωλήσεων ) είναι προϊόντα ίδιου η παρόμοιου τύπου με ακριβότερη τιμή από το επιλεγμένο προϊόν. Για παράδειγμα ο πελάτης έχει επιλέξει ένα κινητό με 128GB χωρητικότητα, εσείς μπορείτε να του προτείνετε 256GB χωρητικότητα, 512GB κτλπ. Είναι μια τεχνική πώλησης που παρακινεί τους πελάτες να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα από αυτά που σκόπευαν αρχικά. Συνήθως χρησιμοποιούνται φράσεις όπως “Σχετικά προϊόντα”, “Εναλλακτικά δες”, “Άλλοι πελάτες αγοράσαν”.

Το cross-sell (παράλληλη πώληση) είναι προϊόντα που συμπληρώνουν το επιλεγμένο προϊόν. Δηλαδή ο πελάτης έχει επιλέξει για αγορά ένα φόρεμα, με το cross-sell του προτείνεται να αγοράσει επίσης μια ζώνη, μια τσάντα κτλπ. Συνήθως χρησιμοποιούνται φράσεις όπως “Συνδύασέ το με…”, “Μαζί με αυτό, οι περισσότεροι αγοράζουν…”.